tisdag 8 mars 2011

Allt i ett

Känns som att idag kommer jag få mycket gjort, eller jag har redan fått mycket gjort. Hunnit med tvätten, gymet 1,5 h, handlat, adressändrat, ringt om elen. Nu tänkte jag diska och plocka iordning, och efter det så får det bli en promenad i det härliga vädret <3 Tråkigt bara att ingen vill följa med, men så är det. Tacka vet jag musik! 
Även fått ett trevligt samtal idag, så jobbar onsdag, torsdag och fredag. Lovely!

Fettisdagen & kvinnodagen på samma dag, vad säger ni om det? ;)

Mitt mål och motivation är att bli lika smal som jag va i somras! 




1 kommentar:

Emy sa...

Va gärna med & väla om att vinna tre par trendiga, ombloggande smycken hos www.emys.se
Tävlingen avslutas nu på Onsdag kväll, så passa på att ta chansen att vinna smyckena.

http://www.emys.se/2011/03/08/tavling-vinn-trendiga-ombloggade-smycken/

mvh/ Emelie Sehlstedt