söndag 6 mars 2011

Nya tag

Bloggtorka så det skriker om det. Har inte riktigt lust,  men ändån. Men jaja, haft en skit bra helg faktiskt. 
I frdags så jobbade jag natten, något som behövdes eftersom jag flyttar till en större och dyrare lägenhet 1 April. Längtar som fan, men ska ragga upp några starka snygga killar som kan hjälpa till med dom större möblerna ;)

Igår Lördag så var det partyparty i Eksjö. Förfestade med ett härligt gäng människor och därefter Björn Rosenström på hotellet, sjukt mycket folk. Men sen vart det krångel med sovplats, men det löste sig till slut. 4 pers i en soffa, det va varmt & trångt hahah! 

Idag har jag äntligen städat! Skjutit upp det allt för länge, Men nu ligger inte alla mina kläder över hela lägenheten woohoo! Och imon är det en ny vecka, massa saker som ska hända ;) grrr

En sista sak bara Nu skiter jag i dig! Jag har tröttnat.. 





1 kommentar:

jocke sa...

riktigt bra blogg du har:)
ha det gott