tisdag 12 april 2011

Jag älskar att testa nya saker enbart för att se om det funkar. Men att käka ägg i 2 veckor är nog den dummaste saken jag har kommit på. 2 dagar har gått & jag ger upp. Jag klarar inte av det. Min dag började med att jag hade sjukt mycket energi och kände mig glad och sen försvann energin, kände mig ledsen, depp och dumma tankar kom upp i huvudet och jag låg i soffan och orkade ens inte lyfta mina armar. Så det hela slutade med atjag tillslut orkade koka mig nudlar, och jag som ens intte äter nudlar? Nu tänker jag fortsätta äta efter gi, för det är de jag mår bra av, har energi hela dagen och deppar inte ihop bara sådär. 

Kosten och det psykiska välmåeéndet hänger ihop, äter man fel, ingenting, väldigt lite så mår man sämre. Iallafall jag, när jag äter dåligt så blir jag ledsen, neråt & får sjuka tankar om mat. Jaa ni kan ju gissa vad det är för tankar. Det jag vill komma fram till är att jag inte tänker testa nya knäppa saker utan äta som jag har gjort det senaste året. 

Inga kommentarer: