fredag 1 april 2011

vispa skiten, åå stek!

Haha suger verkligen på att uppdatera. Jag har haft så mycket att göra att jag har inte riktigt tänkt på att blogga. 
Förra veckan hade jag ju några nätter som jag jobbade, samtidigt som jag skulle hinna packa ner saker och gå över med dom till andra lägenheten, fixa folk som kunde hjälpa mig och dessutom hinna sova. Flytten i lördags gick smidig, men trött va ju. Det är man efter att ha jobbat 3 nätter och sen sov jag bara 3,5 h på lördagen. Men som sagt starka killar som tog möblerna så de va över på en timme ;) På kvällen åkte jag in till Eksjö på inflyttningsfest, tjeeena va kul det va även att jag inte kommer ihåg så mycket. 
Söndagen försökte jag få iordning på lägenheten så mycket som det gick. Är super mysigt här nu :) 
Sen vart det natt jobb måndag, tisdag & i Onsdags städade jag ur min gamla lägenhet och på kvällen vart det lill-lördag och gick och la mig 6 på morgonen. Men kul hade vi! Va en sväng i eksjö och kollade på spökhuset i alversjö, va på statoil och fick massa bullar. Igår Torsdag så råkade det visst bli "torsdags öl"

Och idag va jag uppe vid 6 på morgonen, skit pigg och började städa. Hmm jao, nått är fel på mig :P Har hunnit tvätta, plocka iordning lite, va och köpte en orkide och fikade med Mami <3 En lugn och skön fredag. Kan behövas efter mycket stress och lite sömn. 

Men imorgon då jävlar, ULLARED! :D sist jag va där va i November :P





Inga kommentarer: