tisdag 13 oktober 2009

motion

Jag önskar att jag var den här tjejen som gillar att träna och att röra på sig. Som gjorde många aktiviteter, som var pigg och orkade göra allt sånt. Gå ut och gå, jogga, simma, friskis och svettis. Som orkade starta dagen med ett träningspass, men sån är inte jag. Jag bara hatar att röra på mig även att jag vet att man mår bra av att göra det. Istället så sitter jag hemma och klagar på att jag går upp i vikt och att jag borde gå ner några kilon. Men allvarligt, om man inte gillar att motionera hur ska man då göra? Jag tror att jag behöver en ordentlig spark i baken, haahah skicka hit Anna skipper så blir det nog fart på det hela. veckans bloggtema




1 kommentar:

annalin sa...

Ja precis, jag håller med dig, en sån som inte ens ser motion som nödvändigt ont för hälsan, utan som t.o.m. uppger ytterligare former av träning som sina främsta intressen. Typ "jag joggar 4 gånger i veckan som träning, och som fritidsintressen tränar jag dance aerobic och kick-box-aerobic". Aarghh!!!