onsdag 23 februari 2011

Buhu jag är sjuk.

Smäll på fingrarna! Jag vet, jag är urusel på att blogga. Motivationen försvinner rätt så fort. Men ska bli bättre, lovar! Dock så är jag inte mega taggad på att blogga idag. 

Jag är sjuk, hostar, feber, ont i halsen och är inte allt för pigg. Har inte gått utanför dörren på 2 dagar. Och när jag vaknar på morgonen så går jag upp ur sängen och lägger mig i soffan istället. Jag vill bli frisk nu! Dessutom är jag as hungrig, men orkar inte äta.  Fet diss!
Buhuhu, nu skulle man bott hemma hos mamma! 

Men en rolig sak är att jag flyttar 1 April :) Längtar som fan. En större lägenhet, en tvåa. Balkong, badkar och något som jag har saknat, ett ordentligt kök! Kommer bli mega bra. Men nu måste jag verkligen få in mer jobb. Inte jobbat på en vecka, och har mega ångest över det. icke bra! Mega hiss 

Gucci är sympatisjuk, synd bara att hon inte kan fixa fram lite mat till mig!


2 kommentarer:

ODA GJERDE sa...

god bedring!

Daddys Girls sa...

NEJ VA SÖT KATT!!! Krya på diig :(